לראשונה במגזר החרדי: מרכז י.נ.ר יכשיר יועצים תעסוקתיים

    אתר קול חי No Comments on לראשונה במגזר החרדי: מרכז י.נ.ר יכשיר יועצים תעסוקתיים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשרבבות חרדים משתלבים בשוק התעסוקה, מוצאים עצמם רבים מתחבטים מה הם התחומים המתאימים ביותר לכישוריהם.

    בעקבות הצורך והביקוש הרב הקיים בתחום הנ"ל, נפתח באחרונה במרכז י.נ.ר קורס להכוונה תעסוקתית שמטרתו להכשיר יועצים תעסוקתיים שילמדו לסייע לרבבות החרדים במציאת עיסוק המתאים לדרישות השוק לכישוריהם ולתחום העניין שלהם.

    ד"ר אוהלה אביניר מרכזת תוכנית הלימודים: "שוק התעסוקה הוא גדול מאד ולבן אדם מן השורה קשה להבינו ולדעת מה הם התחומים המתאימים לו" ולכן, "מטרת הקורס היא להכשיר יועצים תעסוקתיים שיוכלו לכוון את הציבור לעסוק בתחומים המתאימים להם".

    עוד מסבירה אביניר "החוכמה היא להכיר את שוק העבודה מחד, מה הצרכים, מהו הביקוש לתפקידים בכל תחום ומהו השכר המוצע; ומצד שני לאתר עם כל אחד את התחום המתאים לו".

    הקורס החדש של מרכז י.נ.ר ייערך בהפרדה בין גברים לנשים והוא מתקיים בשיתוף פעולה עם מכון שיפור שהכשיר את הצוותים לתכנית מפת"ח וכן פיתח ומפתח את התכניות לשילוב חרדים בעבודה ברחבי הארץ.

    את הקורס יעבירו מרצי המכון ואנו מצפים שבסיום תקופת ההכשרה וההתנסות התעסוקתית (סטז') יכירו המשתתפים את המגמות המתפתחות בשוק העבודה ויוכלו לסייע לגברים ונשים מהציבור החרדי לזהות את הכישורים והנטיות שלהם ולהציבם מול הצרכים של הארגונים הקולטים.



    0 תגובות